By Gilbas
Fat Shark’s flagship HDO is the world’s first FPV goggle to use OLED display technology.

The HDO’s OLED display stack produces vivid colors and higher contrast ratios, giving pilots the ability to see better detail under challenging and changing lighting conditions. Fast-moving images also display better thanks to reduced artifacts from image retention. On top of the OLED module, Fat Shark’s patented optics produce crisp images from corner to corner on each display, alleviating the edge-blurriness from which many competing goggles suffer.

Additional features include a higher-power module bay for power-hungry, next generation receivers and an improved user interface for better switching between HDMI and analog feeds.

Specifications
Resolution: 960 x 720
Field of View: 37°
Image Aspect Ratio: 4:3
IPD: 59 – 69mm
Weight: 186g
Supports HDMI-in @ 1080P
Includes
Dominator HDO Headset with fan-equipped faceplate
Zipper Case
1800mah 7.4v USB Charging battery Pack
Optional Accessories
Receiver module is not included, sold separately.
5.8GHz Fat Shark OLED RX, 1G3 Fat Shark, 2.4GHz Fat Shark
Optional diopter lens inserts: -2, -4, -6 dpt sold separately
Trinity 3 axis head tracker module
43 channel RF Module support over 6 bands (1.3, 2.4, 5.8 Ghz)

By Gilbas
Só não entendo os 37° de FOV na minha opinião acho pouco.
By Pikitote
Esperar pela versão 1280x720 ? (!) :roll:
By Proprio
Eu acho é que eles já não sabem mais em que inovar, tanto tempo de espera e promessas de um grande producto e depois é isto......nada de novo.

Com o dinheiro que já ganharam podiam bem desenvolver eles lcd's e trazer algo de novo ao mercado, mas como o CEO da fatshark uma vez me disse que já dominavam o mercado e não precisavam nem de reviews nem da opinião de ninguém se calhar é por isso.
By nmirod
Realmente é pena a falta de inovação...

Infelizmente eles não têm grande competição (embora tenham cada vez mais) pelo que se podem dar ao luxo de fazer estas coisas em que pouco melhoram o produto.

Eu tenho curiosidade em relação à margem de lucro que eles têm por unidade, pois depois de tantas iterações ainda continuam a ter tantos "problemas" que seriam fácil de adicionar como um botão de power, melhor o DVR, etc.. (Falo eu sem nunca ter sequer usado uns fatshark)

E mais do mesmo. A malta anda on fire https://yo[…]

Bangood sem alfândega

Deixo um pequeno update de uma das 3 encomendas. D[…]

Novo drone. The litle Storm.

Vem aí o racer mais lento da histó[…]

Bem, o LoboMau já era... Frame, Tarot ZYX-M[…]

Ajudem o fórum usando este link para compras na Banggood